Saturday, December 14, 2013

Kawan .

Assalamualaikum :) selamat sejahtera semua *kenyit mate* hah? Kawan ? apetuh kawan? hurm.... kawan adalah segala galanya? yeke? hahhaha yup . Friends is everything x)  Mereka adalah segalanya bagi kita. if had a problem. kite mesti ceritakan kat diorang dulu baru lah cite kat parents btl x? tuh sesetengahnya lah . okeyh . Kawan aku ada ramai kawan. mereka ikhlas x berkawan ngn kawan aku? hurm .. terpulang lah pada mereka nk berkawan ngn aku dngn ikhlas atau x? yang penting aku sayang diorang . kawan aku dari primary schol sampai lah secondary school semuanya aku still ingt diorang :) nak tngok x muka budak II yang aku sayang? tengok bawah ni ........
yeah!yang tngh II tuh jammy yg belah kanan dia ain
vice presiden batch aku :D
kiri jammy pulak nab,  dlm klas dia duduk depan aku x)
Hahah sape ni? name budak pompuan tuh Syirah
Yg laki tuh Amsyar . mereka comel bukan?

eh?eh? sape ni? who's that guy ? wo~ encem nye....
Hahaaah Yang Jam merah tuh Azezul a.k.a 
@CankQul 
yang dia peluk tuh Aqeem . dia pendek hahah . orang kate pendek itu comel
katenye?... 


Eh cantik nye comel nya sape budak ni? 
they is @IzmiliOthman and @FazweenRasid
cari je name tuh kat twitter konfem ade. 
yang pakai beg tuh mili. 
yang sebelah mili tuh yang macam kpopII sikit tuh Aween 
mereka roomate :* mereka jugak cantik dan fashionable aku jeles k.





Yeah ! Power of ! 1 Sheffield Boy ! wuwuwu!
hahah . mereka awesome . dan unite :)

Hye aweks comel :* 
hah nama dia Lily Nur Alia 
aka @LilyRazakk
Dia buat apetuh? hahah nih last day arituh pulang buku ler...~ 

Hye comel? sape minah nih? hahah jk.
nama penuh dia Fatin Nur Ashikin
A.K.A @eikinnaziz 
Hey! she copycat my name ! 
haha . just kidding lah. comel kan dia?
suatu masa dahulu. dia penah jadi kawan baik aku :*
aku sayang dia sesangat . 
taun depan maybe kitorang satu roomate :)
in shaa allah 



siapakah mereka? 
yang kanan tuh Nisa. hahah orang pnggil ieyca
kiri tuh yg pkai jam pink tuh Mimi comel kan dia :*
dia cantik sangat . mereka BFF sampai bebila.
amin......
mereka penah begaduh suatu masa dahulu tpi look 
diorang bebaik jugak

Hye that girl name is Izzah and Afiqah Karim 
mereka bagaikan isi dengan kuku wah wah wah!


Tu dia . akak Bahang sudah mari. 
bju biru tuh okeyh semua dah knal kot
ecehcehe. yg bju hitam tuh
uish putih siak dia 
aku sayang dia sesangat :*
dia akak hotsetak dimana mana 
A.K.A  A Choc Love
tuh nme fb dia 
kalau insta dia x silap jejai 
@Jajelina 
dia comel sesangat >.<


    Peace! Yeah the most wanted yo! 
Jamilatus saadiah 
name dia mcm orng  arab gitu 
but kitorang barat kan nme dia jadi 
JAMMY 
dia kawan gila II aku, budak pandai wo!

Say cheese ! *sengetkan kepala*
budak yg tunjuk pease tuh nme dia
@IzmiliOthman
sejak last year tuh aku rapat ngn dia 
ececheh rapat ke?
dia baik act. aku suka kawan dia 
dia kaya,fashionable,mudah dibuat kawan, 
cantik comel, 
senang kata dia sangat lah peramah 
sape yg x kenal dia jngn main tuduh je eh!

Yeah Gang of Cambridge Girl :)
mereka baik 
mereka cantik dan comel II belaka 
saya jeles -_-'
saya sayang mereka :*

Ini last day . 
Kitorang nih hah sebok sangat nk bergambar
aku rindu muka II ni :'(

Eh?! apa nih? Geng Surau?
hahah ! act adelah sbb nye mngapa kitorang digelar Geng Surau
Panjang ceritanya
ish...ish...ish..
senanya ramai lagi ni ahlinya 
cuma diorang x de time nih.
gmbar ni pling aku sayang sbb 
Ustaz Jawwad kot yg amik kan hahah xD

eh sape ni? seperti tadi yg korang kenal @IzmiliOthman
kami Gila Yeah!

Yeah mimi comel yg mimi pluk tuh .
Eppa kawan baik aku dari sekolah rendah
eppa a.k.a @IffaYasmin


haha xD muka semua mintak kaki! 
Rubbish Day . harituh adelah hari yg pling penat ! sebab
kena kemas kelas ! huh 

that girl is 1 Yale mereka baik aku sayang mereka :)

Ini kat 1 Oxford.
time lepaking kitorang
Diorang memahami :)

Wo! kyaaa!
comel nye >.<
ini mereka the Girl Day ever
mereka semua cantik II 
aku jeles :/

Eh sape?
Dari kiri
@isyrafputra, Baihaqi Ketua batch aku
dia baik 
and yg pakai beg tuh 
Zam Zam ala ka Zam 
hahah xD just kidding yo!
mereka baik dan mereka seperti ahli kumpulan MLM 

ini dia Papa batch katanya!
Izzat dan Zarif
diorang pun perangai gila II
Suka buat lawak
terhibur dengan diorang.

Eh ? gigi arnab . xD
hahahah Kidingg
Name dia Zuhair
dulu dia lelaki pujaan budak maktab
Yeah ! ini Dia the Strangers Batch!
Batch 12
MRSM Pontian yang amat disayangi :*
Dekat surau, Aku sayang diorang sampai bebile.
Kami Batch of
Konoha *merepek* 

Okeyh . this is me! 
That all about my frenz
Thanks because support me :)
@ekin_wakaka
ig: ekin_wakaka
wc user: ekinwakaka




Aku Sayang diorang sampai mati !Kitorang Unite . Kitorang Batch yang paling Pandai kat maktab Amin......~ korang pon doakan kitorang akn jadi batch yg  paling meletus kat MRSM Pontian 
:"( aku x nk kehilangan diorang semua aku sayang diorang .
Doakan kami semua berjaya dalam kehidupan dan jugak di akhirat amin....~




Thanks for reading mystory :)

                                                                                          sekian .


No comments:

Post a Comment