Thursday, December 5, 2013

First II masuk MRSM pontian (cerita III)

.السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِوَبَرَكَاتُ :D act malas nk sambung but nak habis kan aku sambung jugak lah . hurm okeyh lepas je aku dapat tahu aku dapat masuk MRSM Pontian aku terus print segala jadah borang yang disuruh dengan buku perarturan lagi and mcm II lagilah x tau apebende ntah . lebih kurang 30 paper kot borang nya . then aku pun baca lah dia punya perarturan aku rasa ish macam x boleh bawa je sekolah ni punya peraturan. firsly aku baca aku rasa putus asa sebab punya lah ketat nak mampus dia punya perarturan . but mak ngn ayah aku pujuk diorang kata alah ekin bleh bawa semua tuh kalau kuatkan semangat :) my parents is caring ;) . okeyh okeyh sambung balik pastuh aku pon dengan srba salah x nk guriskan hati parents aku. aku pon terima je lah tawaran tuh :) wowowo! berdebar nye hari semakin hari mendekat dah nak tiba dah hari pendaftaran dan aku akan jadi f1 haha. pastu tibalah hari nya hurm aku datang dengan pakai baju sekolah kerajaan . ouch betapa banyak nye hamba ALLAH di dalam maktab.  aku teguh kan diri berjalan melangkah ke tempat pendaftaran . lpas je daftar and dapat nametag . lepas tuh aku masuk lah kedalam dewan gemilang yang tersegam indah di MRSM Pontian. masuk je aku dalam dewan Ya Rabbi ramai gila makhluk Allah dalam ni . wo okeyh buat muka biasa je tahan ekspresi  muka tekezut tuh.then aku duduk kat belakang sekali and denga je pak chad and the gengs beri ucapan ntah pape ngn taklimat diorang.lpas tuh diorang suruh gi makan n ltak barang kat atas (aspuri) . tpi aku mkn kat luar ngn family aku, hari terakhir lah kan sobsobsob:'( sedeyh lol .lpas je abes mkn kat kdai gi beli barang n jajan untuk aku. blik kat asrama blik mk aku hantar naik atas pergh x nk meleleh pulak an air mata aku uhuhuh :'( sedeyh doe merengek aku mcm budak kecik hahaha . naik je atas kene tukar baju gi dewan .ORIENTASI Time huh. 2 minggu doe . best gila bapak boleh x! orientasi dia hahahkxs xD . aku homeroom Cikgu erlyana budak budak dye pon best lah jugak budak Hr. first yang aku knal Jammy hahah budak ni  happening kot best gila kwan ngn dye. lpastuh orng yg aku first II nmpak jammy, fitthi,diyana,arrisya,yaya,yati,cank qul,haziq tuh je yg lain x penah perasan kewujudan diorang hahah kejam kan aku? nak tengok x muka II budak Hr aku? ni dio.
comel kan diorang semua , sayang diorang :* 
tahun depan cikg El dah pindah.
 cikgu Hr
kitorang ganti cikgu baru hurm ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
                                                                                 -                                                                                      well sampai sini je lah cite aku nnti sambung lagi :) thanks sebab melawat rakan II :)







   

                                                                

No comments:

Post a Comment