Monday, December 2, 2013

First II masuk MRSM Pontian (cerita I)



                      Hey guys nak cerita nih bout ASRAMA  hahah! dalam family aku aku sorang je kot yang penah masuk ASRAMA ahakxs ! bangga lah ni? puih bangga hang! SEKSA yang amat lahai.  

         ::first thing dapat result UPSR::
*time result keluar aku x de kat rumah aku gi holiday ngn makcik aku dekat KL *time tuh bedebar kot nak tahu result dah lah aku x de kat skolah
*aku call mak aku cakap pegi skolah amik result tapi mak aku sakit x dapat pegi . *punya lah bedebar sebab x sabar nk tahu result aku *then jeng!jeng!jeng! hah? hah? kenapa?kenapa?
*mak aku call then bitau yang aku dapat 5A alhamdulillah :)
*aku cakap ngn mak aku mcm mane tau?
*mak aku kata kawan mak aku yang beritahu.... punyalah bersyukur gila aku :D                              

                                              ALHAMDULILLAH
           
      

No comments:

Post a Comment