Sunday, December 29, 2013

Back To School

Assalamualaikum warah matullah hiwabarakatuh.  Alhamdulillah anda semua sihat?  Saya saya alhamdulillah sihat *kalau tak sihat takkanlah boleh update blog kan?* Okeyh dah dengar lagu blog baru aku? Lagu MARA okeyh lahtuh! Best apa lagu tuh. Menaikkan semangat nak balik maktab betul tak?hahah*merepek*  Nampak tak tajuk entry tuh? Kalau tak nampak maknanya Kena pegi hospital lah nih? hahahah Kidding lah yo. okayh Back To School siapa je dah sedia nak balik sekolah? takde siapa kot hahah. hurm The conclusion is I'm not ready to go back Maktab
  hurm rasa malas nak balik maktab. tapi apakan saya aku nak berbuat sedemikian . :/ dah lah belajar teruk lepastu ade hati malas nak balik maktab *eiuw tak malu*hahaha gila nih. bagiku ini adalh penyeksaan bagiku.Tapi aku rasa semngat aku nak balik sekolah sebab nak jumpa kengkawan je kot.Nothing else my reason to back school . Broken english meh!hahah ape aku kesah nih aku punya blog bialah. . haha gilalah weyh! Tapi still nak duduk rumah lagi. :/ My house is my heaven
Dah nak jadi senior lah pulak nih lagi satu problem aku . sesiapa ada jalan penyelesaian tak? Hurm macam mana ye gaya aku nanti jadi senior? Aku nih senior yang Baik ke atau Senior yang Jahat?
Aku perlukan motivasi sekarang :( Ya Allah kenapa kauuji ku begini . Ya Allah kau kembalikan lah kekuatan ku untuk terus berjuang untuk mencari ilmu di jalan yang benar
See that I'm Not Lazy
I Have Lack of
Motivation 
Move on Asyikin you can do it
Ya ! betul kata kata Bo Jackson 
Tentukan Target kita dengan tinggi dan jangan berhenti hingga kita dapat kan nya.
Ekin tetapkan dalam hati jangan pernah berputus asa untuk mencapai kan kejayaan. jika orang lain boleh buat kita pon boleh buat.
saya mencuba untuk jangan berputus asa ! Azam saya ialah Menjadi murid yang terbaik di maktab. dapat 4 flat dengan jayanya . Mengemirakan Ibu Bapa dan Keluarga . Inilah masanya BACK TO SCHOOL! 
Saya Mengharapkan nya :) Alhamdulillah sampai sini ja cerita wa jumpa lagi weyh ! Bye
Facebook : Shee Qen
Twitter: ekin_Wakaka
Instagram: ekin_wakaka
                              

                                                                        sekian, terima kasih kerana sudi membaca kisah saya :)

No comments:

Post a Comment