Saturday, November 30, 2013

Assalamualaikum :)

Hye , Assalamualaikum ! tok ! tok ! saya orang baru kat sini boleh tunjuk ajar saya, kan ya boleh kan iya kan ? HaHaHa ! act ni Blog aku ntah yang keberapa ntah banyak sangat blog yang telah aku CIPTA ni maybe yang keSERATUS kot? anyway buat blog ni sebab apa ? hurm sebab nak luah kan perasaan .? itu benda sama yang akan ditulis oleh pembuat blogger baru . MAJORITI! okayh but aku bukan sebab nk LUAHkan perasaan but nak cerita kisah hidup aku . mesti ada orang tertanya tanya kenapa x tulis kat DIARI? ouh sebab aku benci DIARI . sebab DIARI aku ngan KAWAN aku gaduh besar kot . tak caya ? hurm tak caya sudah ak kesah LOL! ahkxs okeyhni first punya coretan . nak pi edit editan jap . bye ASSALAMUALAIKUM :) #BeBrave #DiariHaters

No comments:

Post a Comment